dålig uppdatering!

stack ju till johan i söndag vid halv 7. sen vid halv 9 kom morgan och hämta oss. åkte med han lite sen hoppade jag över till philip :) hehe åkte med dom till typ 11? sen stack vi till johan igen. fick inte sova så mycket men skit samma. gick hem vid 6 på morgonen och sov till halv 2. sen gick jag ut och sola med jocke och joel, as najs väder! vid 4 stack vi och mötte malin, putte och johan så GICK vi ut till tryde. dom skulle spela fotboll och fick för sig att jag och malin skulle följa dom ut. vid 5? började vi gå hemåt men philip hämtade upp oss och körde oss hem hihi :) så blev de hem och fix och vi 6 stack jag och malin till kyrkan med pojkarna. efter de stack vi till johan igen och stanna där hela kvällen. malin somnade direkt men jag la och titta film heeeeeeeeela kvällen. vid 6 imorse somnade jag och vakna vid 12. åkte hem till malin och vid 1 gick jag hem till mig.
ikväll ska vi på konfirmation från 7-10.. får pizza och ska titta film. hör kanske senare men nu ska jag nog ut i solen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0