dance dance

Denna helgen har verkligen gått för snabbt! Kan inte fatta att det redan är måndag.
Igår åkte jag och mina syskon till min pappsi. Åt massa mumsigt och prata på! Åkte sen hem och gjorde goooood mat med syster. Lite senare kom michaela (systers kompis) och hennes bebis. Såå otroligt söt den bebisen är! Och jag har så fruktansvärt ont i mitt knä för klantiga jag var tvungen att trilla in i väggen (TRILLA IN I VÄGGEN?!?!??!?!?) Fuck vad ont det gjorde, men har inte skrattat så mycket på hur länge som helst!
Idag gick skolan snabbt men det va fan inte enkelt att komma upp imorse. Efter skolan har jag inte gjort ett piss, pluggat som vanligt. Varit och hämtat en hjälm för imon ska jag köra för första gången. Lääääskigt! Så önska mig lycka till för så klantig jag är så lär jag behöva det! Haha.
Aja nu ska jag fortsätta med mitt pluggande. Höres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0