m

ojoj det var länge sen jag skrev. har inte riktigt haft blogglusten framme och har haft riktigt mycket läxor!
har varit och kollat på nya twilight part 1! as najs den filmen är! rekomenderar den starkt!
just nu sitter jag och kollar klänningar på nelly till bröllop! det är ett rockbröllop så hade tänkt mig en svart klänning. hade det gått? där finns så många så jag har ingen aning om vad jag ska ta! ajajajjaja! kanske tid att beställa snart? japp. till helgen ska jag och det mesta av familjen till malmö. ska shoppa lite inrednings saker men också skor och kaaanske julklappar! ja det är mycket på gång om man då lägger till skolan. ååh jag känner för att gå i ide. orkar inte mer läxor fastän denna veckan är ganska lugn.
nu ska jag läsa pyyyyyyytte lite läxa sen ska jag lägga mig och se twilight! nu när man sett en del av den nya så får man trösta sig med dom gamla sålänge innan den andra delen kommer!
btw, någon som känner sig snäll nog och vill fixa min blogg?

Kommentarer
Postat av: hildas fotoblogg

jag kan fixa en header,textstilat, smajlisar och färger. pallar inte fitta med konstiga saker i menyn och så. men det blir lättare om du redan vet innan då. den andra jag gjrode blev inte så lyckad haha.<3

2011-11-21 @ 17:42:08
URL: http://hhildalindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0